Як обміняти/повернути товар, якщо він був доставлений компанією "Нова Пошта" або кур'єром Нової Пошти ?

- Вам потрібно відправити товар на обмін/повернення компанією "Нова Пошта"

Що потрібно для відправки товару на обмін/повернення :

  • Товар, який Ви хочете повернути
  • Упакування товару : коробка, бірки, ярлики

Зверніть увагу!

Повернення товару можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і носіння, наявність оригінальної і неушкодженої коробки і ярликів). Товар, який був в експлуатації поверненню не підлягає! Повернення необхідно оформити,  як звичайну посилку і надіслати на адресу. Повернення, відправлені за іншими адресами, не можуть бути оброблені. Відправлення посилки здійснюється за рахунок клієнта. Товар не повинен відправлятися післяплатою. Взуттєва упаковка не повинна бути запакована скотчем. Відповідальність за товар/упаковку лежить на клієнті.

Адреса для відправки:

 

 

Протягом якого часу Ви можете зробити обмін/повернення товару ?

- Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання

Коли буде зроблене повернення коштів ?

- Повернення коштів за товар здійснюється протягом 5 днів після фізичного отримання Вашої посилки на відділенні Нової пошти.

 

Приємних покупок !